One Up. Menadżer sprzedaży internetowej.

One Up. Menadżer sprzedaży internetowej.

Jeśli prowadzisz firmę, na pewno przyda ci się dodatek z oferty Google Workspace Marketplace, który nazywa się One Up. Jest to aplikacja specjalnie przeznaczona do działalności firmowej, wyposażona w opcje kompleksowego, automatycznego fakturowania, prowadzenia księgowości, zliczania zapasów, CRM (relacje z klientami) i analizowanie wydatków.

Poczujesz się zaskoczony, gdy po niedługim czasie używania One Up, twoje zamówienia sprzedaży zaczną zmieniać się w faktury, a faktury w harmonogramy płatności. One Up jest miejscem w sieci, w którym klienci, KWS, dochody oraz opłaty za karty kredytowe są zarządzane w sposób jednoczesny.

Aplikacja, oferuje swoim użytkownikom możliwość skorzystania z 30-dniowego okresu próbnego, który ma umożliwić im, lepsze zapoznanie się z jej sposobem działania. Już na pierwszy rzut oka widać, że program One Up, świetnie sprawdzi się, przede wszystkim w roli menedżera firmy, która prowadzi sprzedaż internetową. To jedna z najpopularniejszych aplikacji Google Apps, z której korzystają tysiące małych firm na całym świecie. Program jest obsługiwany w każdym kraju na świecie.

NA CZYM POLEGAJĄ PODSTAWOWE FUNKCJE WYKORZYSTYWANE PRZEZ ONE UP?

Automatyzacja rachunkowości. Dzięki temu narzędziu, możesz zsynchronizować swój bank z programem, zatwierdzać i analizować sugerowane przez One Up wpisy, a dzięki temu twoja księgowości będzie się tworzyć automatycznie. Opcja ta, umożliwia zautomatyzowanie prowadzonej przez nas księgowości, aż w 90%! Można ją także skonfigurować do koniecznych dla małych firm, obliczeń podatkowych.

Fakturowanie bez wysiłku. One Up, został wyposażony w narzędzia elastycznego fakturowania twoich klientów. oraz pełny system faktur i zamówień sprzedaży z pięknymi, konfigurowalnymi szablonami. Wystarczy jedno kliknięcie, aby wysłać fakturę e-mailem do klienta, a płatność otrzymasz w wyznaczonym terminie i zawsze na czas.

Zautomatyzowana inwentaryzacja. Działanie tej funkcji programu, polega na tym, że wykonuje ona szereg automatycznych obliczeń, dotyczących realizowanych przez nas zamówień. Wylicza zapasy inwestycyjne i aktualizuje stany magazynowe, a wszystko to przy pomocy jednego kliknięcia myszką. Kontrolę tego, czy inwentaryzacja idzie sprawnie, możesz wykonać na bieżąco za pomocą telefonu czy innego urządzenia mobilnego, takiego jak tablet czy laptop.

Dostęp do inteligentnych raportów w czasie rzeczywistym. Dzięki korzystaniu z aplikacji One Up, możesz zobaczyć swoje raporty zysków i strat oraz raporty bilansu w czasie rzeczywistym. Pomoże ci to, zachować kontrolę nad gotówką i dalszymi inwestycjami. Bez problemu także eksportujesz wyniki swojej pracy, do arkuszy kalkulacyjnych Excela.

Finalizacja większej ilości sprzedaży. Inteligentny, prosty w obsłudze CRM, ułatwi ci śledzenie swoich szans sprzedaży i zadania, które masz obecnie do wykonania. Jak to zrobić? Wysyłając i dostosowując e-maile z ofertą, ustaw kontynuacje i szybko zamknij sprzedaż. Po zdobyciu nowego klienta, będziesz mógł, łatwo rozpocząć wysyłanie faktur, śledzenie płatności oraz dalsze dostarczanie swoich produktów i usług.

Szybka realizacja projektów. Szybciej zrealizujesz swoje projekty, dzięki nawiązywaniu współpracy z większą liczbą klientów oraz poszerzaniu pola własnej produktywności. Dokonasz tego, śledząc zadania wykonywane przez swoich pracowników, grafiki ich pracy oraz kontrolę nad tym, czy twoi kontrahenci wywiązują się z wiążących was, umów sprzedaży. Całość związanych z tym zadań, ułatwi ci funkcja One Up, figurująca w programie pod nazwą – rozliczenie czasu.

Ułatwienia w zakupach. Możesz znacząco ułatwić sobie proces zakupów, jeśli zautomatyzujesz samo zarządzanie zakupami oraz tzw. łańcuchem dostaw. One Up przelicza i sprawdza produkty w magazynie, generując zamówienia zakupu z zamówień sprzedaży.

Integracje. Integracja innych programów z One Up, może się dokonywać, bezpośrednio w twojej skrzynce odbiorczej Gmail. Dzieje się tak, po tym, jak program zostanie już zainstalowany na twoim koncie Google Apps. Dochodzi wówczas do synchronizacji kontaktów i powiązań, z wieloma innymi dodatkami firmy Google Inc.

Dodaj komentarz