Elementy, które powinien zawierać skuteczny rollup reklamowy przyciągający uwagę

Elementy, które powinien zawierać skuteczny rollup reklamowy przyciągający uwagę

Jedno z ciekawszych narzędzi promocji biznesu, szczególnie stacjonarnego to rollup reklamowy. W jaki sposób udoskonalić ten format przekazywania komunikatu marketingowego w grupie docelowej? Z jakich elementów powinien składać się skuteczny rollup? Gdzie w ogóle składać takie zamówienie i o co pytać specjalistów? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które zwiększą skuteczność inwestycji w promocję działalności gospodarczej i przełożą się wyraźnie na konwersję sprzedaży.

W czym tkwi potencjał rollupów reklamowych?

Bardzo często rollupy reklamowe przyjmują format tablicy, na której przedsiębiorca zapisuje samodzielnie informacje niezbędne klientom do podjęcia decyzji zakupowej. Taki rollup przyda się praktycznie zawsze, ponieważ umożliwia odświeżanie menu, systemów rabatowych, promocji od okazji do okazji. Rollup reklamowy to inaczej stojak o określonych wymiarach, dlatego przed podjęciem decyzji o projekcie graficznym warto, żebyś przemyślał rozstawienie oraz samą widoczność. Za mały rollup to po prostu brak czytelności i trudność w podejmowaniu decyzji.

Rollup powinien znaleźć się stosunkowo niedaleko prowadzonej działalności, bardzo blisko stoiska handlowego, np. w galerii. Atrakcyjny projekt graficzny w przypadku stojaków reklamowych liczy się mniej niż czytelny, bardzo wyraźny komunikat. Czasami wystarczy nawet sama informacja dla grupy docelowej, o co chodzi w nowej ofercie. Zastanów się też nad projektem jednostronnym lub dwustronnym. Jeżeli masz dobre miejsce dwustronny nadruk daje większą elastyczność przy porównywaniu wyników konwersji.

Rollupy reklamowe występują w standardzie ekonomicznym, premium i dwustronnym właśnie. Stojaki premium przyciągają uwagę samą jakością i często nietypowym wyglądem, mocnym uszlachetnieniem. To też ciekawa strategia przyciągania uwagi. Stojaki najczęściej przekazują informacje o promocjach, o ich wysokościach, nowościach, o adresie przedsiębiorstwa, o rodzaju prowadzonej działalności. Im mniejsze skomplikowanie, tym lepiej akurat przy tym rodzaju narzędzia marketingowego.

Dlaczego warto postawić na rollup reklamowy?

  • widoczność z daleka i łatwość przyciągnięcia klienta,
  • bliskość reklamowy, sąsiedztwo działalności gospodarczej,
  • możliwość zadruku z dwóch stron,
  • wiele rozmiarów do wyboru w drukarniach internetowych,
  • cały projekt wykonania można powierzyć drukarni online,
  • jasna wiadomość o promocjach i nowościach,
  • niektóre stojaki można uzupełnić samodzielnie po każdym dniu, na zasadzie tablicy,
  • nie potrzeba wielkiego nadruku, żeby zyskać uwagę,
  • liczy się miejsce ustawienia.

Dlaczego jasna informacja liczy się najbardziej na stojaku reklamowym?

Rollup reklamowy to proste narzędzie, które informuje klienta o tym, co się dzieje bezpośrednio w przedsiębiorstwie. Prowadzisz restaurację? Na stojaku reklamowym wprowadź nowości z menu, cennik lub dodatkowe informacje o zamówieniu i promocjach. To najczęściej wystarczy do wzbudzenia zainteresowania. Pamiętaj o testowaniu konwersji wszystkich narzędzi marketingowych.

Dodaj komentarz