Zalety firmowego fanpage’a

Zalety firmowego fanpage’a

Jeśli prowadzisz biznes, to zapewne zdajesz sobie sprawę z tego jak ważne jest budowanie wizerunku marki. W dobie Internetu mamy tę kwestię bardzo ułatwioną. Nie musimy wykupywać banerów w przestrzeni miejskiej, czy drogich reklam w gazetach. Płatna reklama oczywiście dalej odgrywa bardzo istotną rolę, jednak większość procesów odbywa się w przestrzeni wirtualnej. Ona też dała nam wiele nowych możliwości i to całkowicie darmowych. Dlaczego więc by z nich nie skorzystać? Zobacz dlaczego warto prowadzić firmowego fanpage’a.

Firmowy fanpage: budowanie wizerunku

Prowadzenie firmowego fanpage’a daje nam możliwość pokazania się od mniej formalnej strony. Strona www zawiera nasze produkty, a profil na Facebooku informacje o nas samych (patrz firmie). Oczywiście jest to także świetna przestrzeń do promowania swoich usług i produktów, jednak możemy podejść do tego od drugiej strony. Skierowanej bardziej na klienta. To tutaj możemy pochwalić się nowymi realizacjami, usługami, czy zasięgiem. Dając informacje klientowi o naszej firmie zyskujemy jego zaufanie. Firmowy fanpage pozwala na zmniejszenie dystansu między firmą a klientem. 

Przestrzeń bezpośredniego kontaktu

Pozyskiwanie nowych klientów jest podstawowym celem każdej firmy. Dzięki klientom istniejemy. Dlatego powinniśmy zadbać o dobry kontakt z nimi. W tym pomoże nam właśnie firmowy fanpage. Dzięki tej opcji mamy możliwość bycia w stałym i bezpośrednim kontakcie z klientem. Komunikacja powinna być dwustronna, dlatego zachęcaj klientów do zadawania pytań. Firmowy fanpage to najlepsza platforma do odpowiedzi na pytania, które dotyczą ogółu klientów. To także świetne miejsce do zbierania feedbacku. Klient może skomentować nasze działania. Napisać co mu się podoba, a nad czym warto jeszcze popracować. Jeśli chcesz zbudować pozytywny wizerunek marki, to koniecznie słuchaj swoich klientów. To w końcu oni są odbiorcami tego co robisz. 

Miejsce na reklamę i sprzedaż 

Firmowy fanpage nie musi się ograniczać do samej komunikacji. To także dobre miejsce na reklamę. Dzięki krótkim wpisom możesz zainteresować klienta jakimś produktem i przekierować go na stronę docelową. Sprzedaż może się odbywać także bezpośrednio za pomocą firmowego fanpage’a. Reklamy na Facebooku oferują ci dobór grupy docelowej. Możesz określić wiek, zainteresowania i lokalizację. To wszystko składa się na lepszą i efektywniejszą reklamę. Prowadzenie firmowego fanpage’a potrafi być czasochłonnym zadaniem. Jeśli nie wiesz jak to robić, to warto skorzystać z pomocy agencji marketingowej. Efectownia pomoże ci z tworzeniem ciekawych treści, poszerzaniem grona klientów i budowaniem pozytywnego wizerunku w sieci.  

Dodaj komentarz